Mitt första intryck av Pretty little liars : The perfectionists

 
 
Handling
"A group of three college friends struggle with the stress of being overachievers in a seemingly perfect town, but in the aftermath of the town's first murder, each Perfectionist hides behind a secret."
 
Vad tycker jag om det första avsnittet
Det var ett bra första avsnitt, kanske inte jätte bra men ändå stabilt nog för att få mig att fortsätta kolla. Handlingen är intressant, undra vem som är mördaren och vad är det som eleverna försöker dölja? Vad gör egentligen Mona där, och vem var det som hon pratade med i slutet av avsnittet? Det finns frågor som jag vill ha svar på så just nu vill jag att ett nytt avsnitt ska komma ut så jag får svar på mina frågor.
 
Kommer jag att fortsätta kolla
Ja, som jag skrev i förra texten så kommer jag ge denna serie en chans, för det tycker jag den verkligen förtjänar. Den har alla möjligheter i världen att bli en väldigt bra serie. Pretty little liars kommer dock bli svår att slå.
 
 
0 kommentarer publicerat i Serier
Taggar: pretty little liars the perfectionists