Mina tankar om Spider-man: far from home trailer

 
Kommentar
 
(OBS, inlägget innehåller spoilers!)
 
Den här trailern gör mig lite förvirrad, jag uppfattade inte Mysterio som någon skurk i den här trailern, försökte han verkligen jämna staden med marken? Förutom det så gillade jag den här trailern, gillar den subtila humorn och hon som spelar MJ, tycker hon verkar vara riktigt cool och passar bra ihop med Peter.
 
Men först kommer vi få se honom i den sista Avengers filmen, för egentligen så är ju spider-man död, så ska bli intressant hur Thanos dödliga knäpp med sina fingrar kan bli ogjord. Fast, när kommer egentligen den nya spider-man filmen att utspela sig? Är det innan eller efter allt det här med Thanos hände?
För spider-man kan ju inte vara död på riktigt, eller hur?
 
Den här filmen har alltså premiär i sverige den 5 juli. Det finns fortfarande så många frågor som behöver svar, så den här filmen känns som en självklarhet att gå och kolla på. Först kommer jag nog att se på Captain Marvel (6/3) & Avengers: endgame (24/4).
 
 
#1 - - Josäfin Andersson :

Tyckte att de borde väntat med trailern tills end game kommit ut, blir ju lite "spoilers" annars liksom haha! Men ser lovande ut!!

Svar: Ja, det har du rätt i. Hoppas den är lika bra som trailern är!
kristin hedqvist