TRAILER / Captain Marvel

 
Jag vet att jag har gjort många liknade inlägg på sistone där jag kommenterar trailers, men den här måste jag bara skriva om.  Tror nog det är den mest efterlängtade filmen just nu (hos mig alltså), hon verkar så cool och trailern gör henne inte sämre heller. Jag vill veta mer om henne, vem hon är, vart hon kommer ifrån men framför allt hur blev hon Captain Marvel? Jag vet ju ingenting om henne som person, så ni förstår nog varför jag är så uppspelt.
Brie Larson är verkligen bra i sin roll som Captain Marvel och jag tror verkligen på henne och den hon porträtterar.  Vissa verkar säga att hon bara har ett uttryck men jag vet inte om jag håller med om det. Jag tror på att hon vet precis vad hon håller på med.
 
Sen undrar jag hur stor roll hon kommer att ha i den fjärde Avengers filmen, för antagligen kommer hon att vara med i den? Har hört att ryktas om att hon är den som kan besegra Thanos, men det är väll mer av en teori men en rätt så bra en då den här filmen kommer ut före den fjärde Avengers filmen gör. Så då tänker jag att dem måste ta med henne i Avengers filmen?
 
Ser dock ut som vi får vänta en stund innan den har premiär (8 mars 2019), men som man brukar säga den som längtar efter något gott väntar aldrig för länge (eller hur den nu går)!
 
En kommentar publicerat i Trailers
Taggar: The avengers, captain marvel, thanos
#1 - - Emelie:

Filmen kommer inte vara någon origin story! Hon kommer redan ha krafterna när filmen börjat, så tror inte hennes Ms Marvel ursprung och liknande kommer tas upp! Verkar dock som att det blir någon lost memory storyline med flashbacks, så där kanske det visas lite.

Svar: Jaha, ja, kommer i alla fall bli kul att få se på den här filmen känner jag :)
kristin hedqvist