En sommarlista


På ditt schema just nu?
Blindspot, Timeless, 9-1-1, The big bang theory, Shadowhunters, Lucifer, 13 reasons why, Medium, Supernatural, The bold type, Teen wolf, Agents of shiled, Black Lightning, Zoo. Alla dessa serier ser jag inte varje vecka, utan när jag känner för det. Men nu har flera serier uppehåll, så mitt schema kommer bli lite mer tunnare under sommaren.
 
Mest besatt av just nu?
Här måste jag nog säga 13 reasons why (säsong 2) har sett på tre avsnitt, men är redan typ besatt. Vill veta mer om Hanna och alla andra.
 
På din att-se?
Min att se lista är alltid lång. Några serier som jag har tänkt kolla på är : Gone, sista säsongen av Orphan black, sista säsongen av Teen wolf, Outlander. + många fler, men jag kan ju inte ta upp alla, då skulle det här inlägget bli väldigt lång.
 

Klassisk sommartv?
Alla Sällskapsresan filmerna. Morden i midsomer. Morden i Sandhamn. Alla mysiga filmer/serier helt enkelt kan man se under sommaren. Inget avancerat, utan bara lättsmälta filmer/serier! Sånt vill i alla fall jag kolla på under sommaren.
 
Tv-serie du saknar just nu?
Den har knappt slutat gått, men jag måste säga Shadowhunters, säsong 3B har premiär i augusti, kan inte vänta så länge!
 
Något som gör dig besviken?
Alla serier som jag kollar på som läggs ner, Scorpion, Lucifer. Och tänk om Timeless inte blir förnyad, hemsk tanke!
 
Tittar du mer eller mindre på tv under sommaren?
Jag nog inte säga att jag tittar på mer tv under sommaren. Kanske på någon serie, brukar ha några maraton projekt men annars blir det inte så mycket serier.
 
Tre tips på tv-serier till andra?
13 reasons why, Gone (börjar visas på TV3 idag 24/5) & The Rain.
 
#1 - - emma:

jag såg precis klart 13 reasons why :D

#2 - - Emilia Sjödin :

Du borde se på serien younger! Så braaa!

Svar: Ja, den kanske jag ska ge en chans då. Tack för tipset! :)
kristin hedqvist

#3 - - Seriereflektioner - en blogg om TV-serier:

Åh, jag lånar gärna denna lista! :)

Svar: Det är bara att låna på. Tidigare har jag gjort en vår, vinter och höstlista med samma frågor också. Men frågorna kommer ursprungligen från seriedrottningen. Bara så du vet. Jag har bara gjort om den till en sommarlista den här gången.
kristin hedqvist