Mina första tankar om...

Advokaten. Det är Viaplays nya serie och handlar kort om Frank Nordling. När han var liten bevittnade han sina föräldrars död. I vuxen ålder jobbar Frank som advokat för en av Sveriges främsta advokatbyråer. Han har också en syster som är besatt att hitta vem som mördade deras föräldrar. När han sedan får reda på vem som ligger bakom mordet på dem blir han besatt utav hämnd själv.
 

Mina första tankar om Advokaten : Jag hade inte så stora förväntningar över den här serien, det måste jag medge, men jag gillade faktiskt det första avsnittet. Jag vill veta mer om Franks syster, hur hon blev den hon blev. För hon verkar inte ha det lätt och får bara träffa sin son varannan helg. Han som ska ha dödat deras föräldrar är jag också nyfiken på, vem är han egentligen. Den största frågan är väll ändå varför deras föräldrar blev mördade?
 
Som sagt så gillar jag det jag har sett och kommer ge den här en chans. Vem vet om jag tappar intresset efter några avsnitt, men då har jag i alla fall gett serien en chans. 
 
#1 - - Pauline Hurtig:

är sugen på att se den..