Jag kommer med nyheter!

 

- Barnen från Stranger things kommer få en löneförhöjning inför den tredje säsongen av denna enormt populära serie, och det är inte mer än rätt tycker jag! Mille Bobby Brown som spelar Eleven har till och med förhandlat upp en högre lön än de andra pga av sin Emmy nominering! Det tråkiga är nog att vi får vänta tills 2019 innan en ny säsong blir av...
 
- Melissa McCarthy förfalskar brev i denna nya dramakomedi och jag älskar det - kanske inte en film man är van att sa henne i, men jag tycker hon gör ett strålande jobb!
 
- Nya Will & Grace förnyas med en tredje säsong. Travlers har också förnyats med en tredje säsong.
 
- James Wan gör en tonårsskräckis som påminner starkt om Scream och handlar kort om en tjej Makani Young som motvilligt flyttar med sin familj till Nebraska. Hon börjar i en ny skola, och plötsligt utan förvarning börjar hennes klasskamrater mystiskt att dö. Filmen har fått namnet There´s someone inside your house.
 
- Den blomstertid nu kommer är en ny svensk film som har premiär i sommar, och det här gillar jag faktiskt trots att det är en svensk film. Frågan är väll, vad är det som har kommit till Sverige, egentligen?
 
#1 - - Pauline Hurtig:

ser så framemot stranger things :D

Svar: älskar den serie, tråkigt att vi får vänta så länge på en ny säsong!
kristin hedqvist