Vad jag tycker om nya trailern till Bumblebee

 
Handling
 
"On the run in the year 1987, Bumblebee finds refuge in a junkyard in a small Californian beach town. Charlie, on the cusp of turning 18 and trying to find her place in the world, discovers Bumblebee, battle-scarred and broken."
 
Mina tankar
 
Jag gillar verkligen den här trailern. Tycker framför allt att det är bra att det är en kvinnlig huvudkaraktär den här gången, där får filmen verkligen plus poäng. För det är väll inte så vanligt i Transformer filmer annars så... Har dessutom alltid gillat Bumblebee, så det här är verkligen en film i min smak. Hailee Steinfeld gör det verkligen bra och verkar dessutom passa bra ihop med Bumblebee. Som jag förstår det händer det här innan Bumblebee träffar Sam Witwicky i Transformers filmerna. 
#1 - - Lars:

Har inte sett denna. Men kan rekommendera serien Godless. Har skrivet om den på min blogg - som egentligen inte handlar om serier.
Glad midsommar!

Svar: Godless har jag hört talas om, verkar vara bra!
Glad midsommar!
kristin hedqvist