Kommentarer till nya trailern: The girl in the spider´s web

 
Jag har inte läst boken som den här filmen bygger på (Det som inte dödar oss), sen finns det inte heller någon svensk version på den boken heller. Men det gör inte så mycket, för jag tror filmen kommer handla om hur Lisbeth blev den hon blev. Hennes förflutna. Ser så ut i trailern tycker jag.
 
Många verkar tycka att Rooney Mara borde ha fått fortsätta vara Lisbeth Salander, men nu är det Claire Foys tur och jag tycker hon gör ett bra jobb, jag gillar hennes version av Lisbeth än så länge. Så jag kommer i alla fall ge henne en chans!
 
Själva trailern är väll helt okej, hade lite svårt att hänga med i början, trots att jag förstår engelska rätt så bra utan textning. Gillar miljön, gillar också att Sverrir Gudnason kommer spela Mikael Blomkvist och Mikael Persbrandt verkar ha en roll i filmen också!
 
Den har svensk biopremiär 25 oktober. Kommer du att kolla?