Kommentarer om nya trailern Mortal Engines

 
Efter ha sett teaser trailern på den här filmen så blev jag väldigt nyfiken och nu har det alltså kommit en längre trailern där vi får se lite mer.
 
Bara att Peter Jackson ligger bakom den här filmen gör att jag måste kolla på den, men jag tycker också att den är väldigt intressant. Sättet historian är uppbyggd på och att människorna nu åker runt på enorma vandrande städer. Det är något jag har aldrig har sett i någon annan film förut. Se trailern så förstår ni vad jag menar.
 
Ska bli kul att få följa Hester Shaw medan hon och Tom Natsworthy hjälper varandra för att förändra framtiden. Förhoppningsvis blir det här bra, men man vet ju aldrig!
 
#1 - - Emelie Karlsson:

Har du läst boken?

Svar: Nej, jag har ju inte det. Kanske man ska göra det först?
kristin hedqvist