Tankar om 2 nya trailers

 
Ant-Man and the Wasp. Det är inte ofta jag verkligen gillar en trailer, som har den rätta känslan och som inte avslöjar hela handlingen på bara några minuter. Tror jag har hittat den perfekta trailern nu.
Som jag skrev så gillar jag känslan i trailern men framför allt gillar scenerna också. Gillar sättet dem använder saker som blir större/mindre i slagsmålsscenerna till exempel. Måste också kommentera valet av skådespelare, gillar Paul Rudd som Scott Lang men framför allt gillar jag Evangeline Lilly som The wasp/Hope van Dyne. 
Men innan jag ser på den här filmen kanske jag ska se på den första filmen, för att verkligen vara insatt i denna var det verkar som underbara värld.
 
 
Euphoria. Alicia Vikander, jag gillar den kvinnan och hennes val av filmer. Så när jag såg den här trailern med henne i så fick jag lov att kolla in den. Egentligen säger väll inte trailern så mycket om själva handlingen. Mer än att det handlar om två systrar? Den verkar vara rätt så svävande men om jag ser den några gånger kanske jag börjar förstå mer. Istället har jag läst lite om den, på olika recensioner, och då får jag uppfattningen om att den handlar om döden, eller rättare sagt sista tiden i livet och vad man vill göra med den. Typ, bo på ett lyxigt hotell tills döden infinner sig. Den har fått lite blandad kritik men jag vill ändå ge den en ärlig chans. Får inte glömma att nämna Eva Green också, även fast jag knappt har sett någon film med henne i, så är jag nyfiken på vad hon kan åstadkomma här.
#1 - - Josäfin Andersson :

faktiskt taggad på ant-man & the wasp! Den första var otippat bra!

Svar: Ja, visst var den, trodde inte den skulle vara så bra!
kristin hedqvist