Min PÅSK

Då är jag tillbaka igen, det har varit jätteskönt att vara ledig, jag har dessutom umgåtts med min familj extra mycket och det uppskattas alltid. Men jag har också hunnit titta på några serier och filmer.
 
Jag har börjat kolla på den tredje, och tråkigt nog, sista säsongen av Zoo. Jag gillar verkligen den serien, så det är alltid tråkigt när en serie man gillar läggs ner.
 

Förutom Zoo har jag också börjat kolla på den tredje säsongen av Shadowhunters, äntligen säger jag bara då serien redan har lagt upp två avsnitt, men dem tittade jag fort i kapp så nu längtar jag efter onsdag då det 3:e avsnittet kommer upp! Någon mer än jag som ser på Shadowhunters?
 

Jag har också tittat på två filmer, den ena är Guardians of the galaxy som jag kommer lägga upp en recension på senare, men jag kan redan avslöja nu att jag verkligen gillade den första filmen - undra om den andra filmen är lika bra?
 
#1 - - Celine:

Åh brukade se på Shadowhunters men nu har jag helt tappat det!

#2 - - Wanderlust by Jona:

Åh så härligt med lite ledighet över påsk! Har faktiskt helt missat Zoo, men känner helt klart att jag ska spana in den! :)

Svar: Ja, alltid lika skönt med lite ledighet! Ja, det tycker jag du ska göra. Gillar konceptet med den serien!
kristin hedqvist

#3 - - Elsa:

Tråkigt att Zoo blivit nedlagd! Kan delvis förstå det (är ganska förvånad att den ändå lyckats få så mycket som tre säsonger) men jag gillar den väldigt mycket. Älskade konceptet i säsong ett även om jag tyckte serien i sig var lite trist, men tyckte säsong två var väldigt bra och spännande, så ska absolut se säsong tre också.

Svar: Ja, trodde inte jag skulle gilla den till en början, men jag fastnade verkligen för den tillslut. Så ja... tråkigt att den läggs ner!
kristin hedqvist