Just nu - listan (filmversion)

(Listan har jag hittat hos Seriedrottningen, men jag har gjort om den till en filmversion!)
 
Ska jag kolla på: Jag har några filmer på min att se lista, men en film jag har velat se ett tag är den Thor: ragnarök.
 
Senaste film-nyheten jag läste: att vi kanske kommer att få se James Mcavoy, Bill Hader & Jessica Chastain i den andra filmen om Det (It) och premiären sägs vara september 2019.
 

Tänker jag på: om jag ska titta om alla Iron man, Thor & Captin america filmer innan Avengers: infinity war har premiär.
 
Ser jag fram emot: Avengers, infinity war tätt följt av Jurassic World: fallen kingdom
 

Vill jag diskutera: får ni också känslan av att någon av hjältarna i Avengers kommer att dö? Det har jag, men jag hoppas innerligt att jag har fel!
 
Fasar jag för: att Avengers, infinity war inte kommer att vara bra. Hemsk tanke!
 
Önskar jag: att 2019 kommer fortare så jag får se på uppföljaren till Det. Jag vill ha Pennywise nu!
 
#1 - - Carolina:

Den där Thor filmen vill jag också se. Längtat så länge på att den skulle komma ut och jag har inte ännu sätt den. Skäms på mig!

Svar: Måste nog säga att jag också skäms lite, borde ha sett den vid det här laget :)
kristin hedqvist

#2 - - Angelica Wåhlin:

Ser också fram emot uppföljaren av IT :D

Svar: Ska bli så kul när den kommer!
kristin hedqvist

#3 - - Elsa:

Du är inte ensam om att se fram emot Infinity War! Längtar samtidigt som jag är lite smått nervös - jag hoppas såklart på en bra film!

Får tillägga att jag innerligt hoppas på att det stämmer att Jessica Chastain är med i den kommande uppföljaren till Det. Älskar henne, och älskar filmen.

Svar: Kommer bli väldigt besviken om jag inte gillar filmen!Ja, Jessica Chastain gillar jag också :)
kristin hedqvist

#4 - - Wanderlust by Jona:

Är också riktigt sugen på uppföljaren till It! :D