En serie jag är klar med

Shadowhunters säsong 2.
 
Jag har haft lite blandade känslor om den här säsongen, i början tyckte jag den inte var överdrivet bra men säsong 2b överraskade mig positivt. Tror det var då dem på riktigt började hitta sig själv. 
Även fast jag inte tyckte om när Clary och Simon var ett par så måste jag säga att andra delen av säsong 2 var betydligt bättre än den första. Jag fick ju som jag ville i slutet, men det fanns så mycket mer. Se hur Jace och Clary relation utvecklades, trots att hon då var tillsammans med Simon och alla andra relationer överhuvudtaget. Gillade framför allt Alex & Magnus ihop, även fast dem hade sina problem så löste sig allt i slutet. Sen så har vi Isabelle & Raphael, dem två passar också bra ihop och man fick en liten hint i sista avsnittet att det kanske blir något mellan dem i alla fall. Får hoppas det blir något i säsong 3.
Ska bli spännande att se vilken riktning serien tar i säsong 3, man fick små hintar om det i sista avsnittet, för det första verkar det vara något fel på Jace? Efter att han kom tillbaka från det döda verkar något ha hänt, men vadå? Jag tror också att "the big bad" kommer att vara något från Sebastians förflutna, hans mamma? Vad det nu betyder, det kan ju inte vara Jocelyn, eller hur...?
Så har vi Simon, var håller han på med, vad har ha nu gjort? Det verkade som han hade gjort en deal med älvdrottningen? Som ni ser så kommer det hända rätt så mycket i nästa säsong - längtar redan dit!
#1 - - NORRSKEN EMMA:

ha en bra dag
kramizzz

#2 - - Lena :

Jag hoppas på mer Raphael och Izzy scener för jag gillar dem väldigt mycket.
Tyckte Magnus och Alec var rätt tråkiga i denna säsong bara när dem hade problem kände jag att dem hittade tillbaka till känslan dem mellan som de hade i början.

#3 - - Felicia:

Älskade denna säsong!