Sammanfattning x 3

 bild/image source 1 / 2 / 3
 
Lethal weapon 2x04
Jag gillade känslan i det här avsnittet och att dem fokuserade på papparollen, jag kom på mig själv att sitta och le flera gånger. Det är inte svårt att inte gilla humorn och det var så fint att se Roger och hans dotter tillsammans, eller ja, se hur Roger försöker att "bonda" med sin dotter. Jag gillade också fallet i det här avsnittet, till och med boven var rätt så underhållande men jag säger bara tack och lov att jag inte har en sådan pappa själv! Och sen till alla tillbakablickar med Martin och hans pappa, jag vill veta mer om hans familj, för den delen av hans liv pratar han ju aldrig om.
 
Jordskott 2x02
Eva fortsätter att kämpa med sin vardag, det blir inte lättare när hennes mamma verkligen inte vill ha något med henne att göra. Hon verkar nästan hata henne. Man märkte verkligen i det här avsnittet att det som hände Eva för två år sedan, verkligen har satt sina spår. Allt som har att göra med barn gör att hon reagerar och inte alltid på det bästa sättet.
 
Scorpion 4x01
Det var ett helt okej avsnitt. Det var kul att se hur Walter och Paige hanterade sitt nya förhållande och problemen som uppstod. Hur jobbar man egentligen med sin partner om den ena är chef över den andra? Med tanke på vem Walter är kommer det bli ett problem, men dem har nog inte riktigt insett det ännu. Själva fallet var väl tänkt att vara spännande men jag kände inte riktigt det. Hoppas ändå dem löser problemen i nästa avsnitt för annars kommer världen gå under... 
0 kommentarer publicerat i Serier
Taggar: jordskott säsong 2, lethal weapon, scorpion