En serie jag har börjat kolla på

En ny serie (för mig) började jag kolla på i helgen, Slasher heter den och påminner mycket om serien Scream. Kanske en mer vuxnare och blodigare version men den handlar kort och gott om någon som springer runt och mördar folk och så är det en tjej som står i centrum i allt det här. Inte särskilt originellt, egentligen jag har inga större problem med den här serien men den står inte heller ut på något sätt. Kommer säkert att kolla klart på de två säsongerna som finns (du hittar serien på Netflix) ute. Om jag förstår det rätt så kommer den andra säsongen ha en ny handling då denna serie verkar vara en antiologi serie, alltså en serie som har en ny handling efter varje avsnitt/säsong.
#1 - - Felicia:

Tack för tipset! Ska kolla in :)

Svar: Varsågod, hoppas du gillar den ! :)
kristin hedqvist