En till lista om tv-serier

Hittade denna lista inne hos gillafilm, som är ett sammarbete mellan några andra bloggare. Tänkte också svara på dessa frågor hade jag tänkt, då jag finnar de intressanta!
 
 
Vilken var den första tv-serien du förälskade dig i?
The Nanny? Kom ihåg att jag alltid kollade på den serien när jag var liten.
 
Vilken är din absoluta favoritserie någonsin?
Förhäxad (Charmed). Har kollat på den här serien många gånger genom åren och tycks aldrig tröttna på den heller. Kommer nog alltid att vara min favoritserie!
 
Vilket är ditt största OTP (One True Pairing) någonsin?
Veronica och Logan från Veronica Mars. Ingen tvekan här, finns inget bättre par än dem två!
 

Vilken karaktär i en tv-serie skulle du vilja gå på en dejt med?
Lucas från OTH? Eller, jag vet inte... svår fråga egentligen.
 
Vilka serier följer du just nu?
En hel del faktiskt. Hassel, Blindspot, Lethal weapon, Slasher, Stranger Things 2, Lucifer, Scorpion. Sen ändras den listan rätt så ofta, då jag lägger till serier hela tiden.
 
Vilken avslutad tv-serie hoppas du ska komma tillbaka för en till säsong någon gång i framtiden?
Buffy the vampire slayer. Jag skulle vilja veta vad Buffy gör, springer hon fortfarande runt och dödar vampyrer? Skulle vara kul att se hur dem skulle kunna ha det nu.
 
Vilken serie som du inte har sett skulle du vilja se?
Finns en liten lista av serier som jag vill se, men The Walking dead har jag varit nyfiken på länge nu!
 

Vilken tv-serie har du sett om flest gånger?
Vänner, eller Förhäxad. Står mellan de två... Kommer inte riktigt ihåg. Vänner är verkligen en serie man aldrig tröttnar på!
 
Vilken tv-serie gav du senast upp?
Har försökt kolla om Teen wolf igen, är på säsong fyra just nu men kommer nog ge upp den serien då det finns andra lika bra serier att se på just nu.
 
Vilken karaktär skulle du vilja vara för en dag?
Phoebe från Förhäxad eller Veronica från Veronica mars tror jag att jag skulle välja! 
 
#1 - - lars:

jag vill se Wild West season 2. Annars ser jag alldeles för många serier just nu. Trevlig Seriehelg. Jag har sett Walking Dead, ok men alldeles för många säsonger, ett jäkla hugga av huvudet serie

#2 - - P i X E L I E – Erica Pettersson:

Vilken rolig lista!
Det var länge sedan jag läste en blogglista som jag verkligen blev inspirerad att göra själv, men den här var en sådan.
Skulle det vara okej om jag lånar den och fyller i den på min egen blogg?

...
Vänner tror jag nog att jag också sett allra flest gånger :-)
Såg den nästan sjukt många omgångar där under ett par år när jag nyss flyttat hemifrån ;-)

The Nanny såg jag också när jag var yngre.

Och jag håller med om Charmed! Älskar den serien!
Det är så länge sedan jag såg den, och har letat efter om den finns att titta på någonstans. Har säsong 1 och 2 på DVD, men har ingen DVD-spelare för tillfället.
Jag hade hoppats att den skulle dyka upp på Netflix någon gång ;-)

Svar: Javisst, men se till att länka till bloggen jag hittade listan på bara (står längst upp på inlägget vart jag hittade listan)! :)
kristin hedqvist

#3 - - Hemma Hos Felicia:

jag håller med dig om bästa serien, Förhäxad var även bland de första serierna jag blev beroende av!!! Varför har den tagits bort från Netflix liksom :O

Svar: Kommer alltid att älska Förhäxad, blir nästan sugen att kolla om den serien igen :)
kristin hedqvist

#4 - - Lena:

Älskade charmed när jag var yngre minns att min första OTP var Piper och Leo haha favvo avsnittet var när hon hamnade på sjukhus när den där ninjadockan stack henne och han räddade henne :)

Svar: Ja, det är också ett favoritavsnitt hos mig! :)
kristin hedqvist