Vad är du rädd för?

Filmen "it" med Bill Skarsgård som demonclownen Pennywise har satt en hel värld i skräck. Det kanske låter lite överdrivet, men när jag såg trailern till filmen så måste jag nästan hålla med om den är läskig. Jag skulle fan bli livrädd om jag såg en sådan otäck clown. Här har ni trailern, jag varnar er, titta på egen risk!
 
#1 - - Emelie Karlsson:

Tycker om att Stephen King's böcker faktiskt får bra filmatiseringar ibland (till skillnad från "Under the Dome"), men det är aldrig något jag kollar på haha!! Alldeles för läskigt att se !!

Svar: Ja, clowner är det nog många som inte gillar, men jag kommer nog inte kunna se den här filmen själv på bio - det skulle inte jag våga!
kristin hedqvist

#2 - - Serievärlden:

Haha jag tycker det är kul att se på skräckfilmer med andra, för jag blir själv inte så rädd så jag kan skratta åt alla andra som skriker! ;) Det hade varit kul att se denna på bio!

Svar: Jag tror jag är rätt så orädd själv, men en sådan här film skulle jag nog aldrig kunna se själv. Clowner är ju inte lite creepy om man säger så :)
kristin hedqvist

#3 - - Felicia:

originalfilmen är typ det läskigaste jag sett (men otroligt bra) såå ddenna lär ju vara hemsk den med. Är dock väldigt rädd för clowner så kan förklara endel, även de som inte ser ut sådär, haha.

Svar: Clowner är inte min grej kan man lugnt säga, men jag blev faktiskt intresserad att gå på den här ändå. Tänk att se den här filmen i en biosalong!
kristin hedqvist

#4 - - Elsa:

Ser fram emot denna eftersom jag gillar den gamla filmatiseringen :) Men vanligtvis gillar jag inte skräckfilmer, detta är en av de få. Men Stephen King är ju alltid bra, så han är ett undantag inom genren.

Svar: Ja, jag brukar inte titta på så många skräckisar, men den är blev jag konstigt nog nyfiken på :)
kristin hedqvist