7.7.17 Spider-man: homecoming #2

En till film som jag vill se, men jag är ändå lite osäker på om den kommer bli bra. Känns det inte lite uttjatat att göra ännu en spider-man film, det här blir ju tredje gången någon porträtterar honom på film... men jag kommer givitvis ändå att kolla på den här filmen när den har premiär. Man vill ju inte missa något som kanske är bra ändå? 
#1 - - Emelie Karlsson:

Tyckte att trailern var riktigt, riktigt dålig. Men dåliga trailers brukar resultera i bättre filmer, trots att jag är precis som dig är trött på Spider-Man. De första två filmerna var bra, med Tobey. Resten har varit skräp. Men Vulture ser jätte bra ut, så man får hålla tummarna för honom!

Svar: Ja, hoppas det här blir bra, för egentligen gillar jag ju spider-man, men är som sagt lite trött på detta
kristin hedqvist