JUST NU - listan

Gör en favorit i repris och gör en till "just nu - lista", som jag har lånat av Emilie på gothamalley.
 
Favoritserie just nu? - den är just börjat sändas igen, men Orphan black är verkligen en bra serie.
Den serie du ser fram emot minst varje vecka just nu? - just nu håller jag på att kolla igenom några gamla serier. En av dem är Buffy the vampire slayer, och just nu är jag inte så pepp på den serien. Men jag kommer hålla ut och se klart på den här vanligtvis underbara serie.
Serie du ser fram emot just nu? - jag är nyfiken på hur The defenders kommer att bli, hoppas på det bästa i alla fall då jag verkligen gillade Jessica Jones.
Serie som helst kan avslutas just nu? - här måste jag säga PLL, serien är snart över och det var verkligen på tid. För den serien har verkligen tappat det på sistone. Hoppas bara serien får ett värdigt slut.
Kvinnlig favoritkaraktär just nu? - Sarah (och alla andra karaktärerna hon spelar) i Orphan black,
Manlig favoritkaraktär just nu? - här kan jag inte bara välja en, utan Sam och Dean i Supernatural går verkligen inte att skiljas åt.
Favoritpar just nu? - det känns konstigt att säga, men jag tror faktiskt jag inte har något just nu?
Favorit vänskap just nu? - vänskapen mellan Sam och Dean (supernatural) kanske är lite ansträngd igen, men dem bryr sig verkligen om varandra.
Film du ser fram emot just nu? - filmen It, eller Det, som den har fått namn på svenska. Den måste jag bara se på!
Favoritskådespelerska just nu? - ‎Tatiana Maslany (orphan black) ingen kan slå henne punkt slut.
Favoritskådespelare just nu? - har ingen jag gillar så mycket just nu, tror jag...
#1 - - Elsa:

Är du up-to-date med Supernatural, eller hur långt har du sett?

Svar: Jag är inne på säsong 6 just nu, har typ hälften kvar.
kristin hedqvist