First Look / Sleepy hollow S4

Jag har verkligen blandade känslor inför den här säsongen (varning! spoiler, om du inte har sett säsong 3, SLUTA läs nu) nu när Abbie inte är med längre, men jag kommer nog ändå att se på den fjärde säsongen nu när dem har kommit till en ny stad med nya karaktärer. Det kanske är det som behövs för seriens överlevnad, eller tror ni att det är försent när Abbie ändå är borta? För Ichabods och Abbies relation var serien, hur ska den överleva utan det?
 
 
#1 - - Emelie Karlsson:

Tycker att säsongsfinalen visade att serien faktiskt kan överleva! Även fast det inte riktigt är "Sleepy Hollow" längre, vilket jag tycker är bra ändå. Att dem helt och hållet lämnar staden samt seriens titel så känns det som att dem lämnar Abbie där helt enkelt. Att man låter allt som hänt vara orört gör så att Abbie's minne inte blir vanärat, tycker jag. Är faktiskt otroligt positivt inställt till säsong 4 och ser fram emot det andra avsnittet! Var en av mina favoritserier under säsong ett!

Svar: Vad roligt att höra. Då har jag något att se fram emot då :)
kristin hedqvist