2 serier som har premiär denna vecka


Gåsmamman - Den har redan visats på C more, men nu har den premiär på kanal5. Så på torsdag den 2/2 klockan 21.00 kan alla se på andra säsongen av Gåsmamman. Sonja och barnen är tillbaka i Sverige och lever nu med skyddade identiteter. När vittnet till Sonjas bror Niklas blir mördad, ser det ut som Sonja måste vittna, ska hon göra det eller inte?
 
 

 
Santa Clarita Diet - jag vet att jag har tipsat om den här serien några gånger redan, men det tåls att göra det igen. För den verkar ju vara så underbar. Komedi möter skräck, så skulle jag nog beskriva den här serien. Jag brukar gilla sådana serier och jag hoppas att denna inte är något undantag. Den blir i alla fall tillgänglig på Netflix den 3 februari.
 
 

 
En kommentar publicerat i Serier
Taggar: gåsmamman, gåsmamman säsong 2, santa clarita diet
#1 - - Felicia:

är Gåsmamman bra?

Svar: Ja, det tycker jag att den är :)
kristin hedqvist