TVD / Delena

 
Det är inte långt kvar nu, jag blir allt mer nyfiknare på vad som kommer att hända i det sista avsnittet. Kommer Delena att leva lyckliga i alla sina dagar och vad händer med Stefan, Bonnie, Matt och Caroline? Man har ju läst om några teorier, jag hoppas bara att alla får ett någorlunda bra slut. Men en sak oroar mig, det verkar som en till stor karaktär ska dö, men vem? Stefan, Damon... eller är det Elena? Har ni några teorier på vad som kommer att hända?
 
 
 
#1 - - Jennisbeauty:

älskar den serien!!

Svar: Ja, jag har också börjat älska den här serien igen ! :)
kristin hedqvist

#2 - - freja lindsjö:

Jag har nog inte kollat sedan slutet av säsong 5 eller 6, borde återuppta det igen :) Måste ju veta hur allting slutar och hur det går för alla !

Svar: Det tycker jag att du ska göra, verkar bli ett spännande avslut på den här serien!
kristin hedqvist