Riverdale 1x03 "Body Double"

 

Den här serien börjar verkligen ta fart nu, och Betty börjar faktiskt nästan skrämma mig. För i det här avsnittet var hon verkligen annorlunda. Ska bli intressant att se hur hennes story kommer att utvecklas. Hon har nog sina problem, och hennes mamma, vilken hemsk människa hon är! 
Vi fick veta att Jason försökte fejka sin egna död och att Cheryl var med på det, men något måste ha gått väldigt fel - så vem dödade egentligen Jason? Men framför allt, varför ville Jason lämna Riverdale? Måste faktiskt säga att jag tycker synd om Cheryl lite grann, det kan inte ha varit lätt att miste sin egna bror som hon gjorde. Hon ville ju bara hjälpa sin bror bort från Rivderdale och sen hittar man honom död. Sen måste jag säga att jag verkligen inte gillar Miss Grundy, det är något med henne som är så fel och varför kan inte Archie se det?
 
 
#1 - - Lena:

Gillar inte alls MS Grundy som karaktär men jag har en teori om det på bloggen :P

Svar: Åh, en teori, älskar att läsa teorier! Ska bli spännande att se på nästa avsnitt, något kanske avslöjas om ms grundy då!
kristin hedqvist