Mina första tankar om tv-serien LEGION


Nu har jag sett på det första avsnittet av Legion, och det ser lovande ut. Det första avsnittet kanske kan uppfattas som lite rörigt, jag hade i alla fall svårt att förstå vad som var på riktigt och vad som var huvudkaraktärens inbillningar. Till exempel visste jag inte alltid om den personen som han pratade med fanns på riktigt eller inte. En annan sak var tiden, vad var dåtid och vad var nutid? För jag tyckte dem blandade så mycket av det i första avsnittet. Trots att jag hade dessa problem tror jag ändå att detta kan bli en mycket bra serie. Det är verkligen inte som någon annan Marvel serie som redan finns där ute. Ska bli spännande att se hur dem fortsätter utveckla den här historian. Så räds inte första avsnittet, för jag tror det här kan bli bättre, mycket bättre!