The defenders / vad tycker jag?

The defenders. Premiär: 18 augusti.
 
Den här serien har jag verkligen längtat efter, och nu, tre avsnitt senare så tycker jag det är bra... tror jag! Det har inte hänt så mycket än, men det ser lovande ut. Jag rekommenderar dig att se på Daredevil, Jessica Jones, Luke Cage och Iron fist först innan du ser på den här serien, för annars kan det bli lite svårt att hänga med i svängarna, eller rättare sagt vissa scener förstår man bättre om man har gjort det.
Det var i alla fall roligt att se Jessica Jones igen, den serien har jag verkligen saknat, så att få se henne tillsammans med det här gänget... hon vet verkligen vad hon håller på med.
En fråga som har ställts är om signora Weaver som spelar Alexandra Reid i serien tar "över" lite väl mycket, men än så länge tycker jag hon inte gör det, utan man har bara fått en inblick i vem hon är lite grann.
 
Ska bli kul att fortsätta se på den här serien, men jag ser inte hur dem ska hinna med allt, för det har inte hänt så mycket på de tre avsnitten som jag har hunnit kollat på, och det finns bara 8 avsnitt. Vad tror ni?