Mini recention - Power rangers

 
Titel: Power rangers
När såg du på filmen: 19 augusti
Vad handlar filmen om: "A group of high-school students, who are infused with unique superpowers, harness their abilities in order to save the world." källa
Skådespelare: Elizabeth Banks, Bryan Cranston, Becky G., Bill Hader, Naomi Scott, Ludi Lin, Dacre Montgomery.
Vad tycker du om filmen: Jag har inga direkta problem med den här filmen, men det var något som fattades. Ett djup, eller vad man nu ska kalla det.
Jag tycker man inte riktigt fick lära känna någon av karaktärerna, för det behövs nog en till film. För jag gillade karaktärerna i sig, det var en bra blandning av olika personligheter. Kanske lite utförsägbara, men inget jag störde mig på så mycket.
Själva berättelsen var bra skriven, precis som en film ska läggas upp på. Kanske att det var en tråkig skurk som gjorde att den inte får toppbetyg, jag trodde inte riktigt på henne. Skulle jag rekommendera den här filmen? Nja, men om man har tråkigt en kväll, så passar den här filmen att se på ändå. 
 
#1 - - Micaela:

Sv: Yes! Alla säsonger finns på netflix