I helgen har jag tittat på...

...många avsnitt av Teen wolf - har börjat tittat om den serien innan jag börjar se på säsong 6 som jag inte har haft tid att kolla på än.

...ett avsnitt av The defenders - har fortfarande inte hänt så mycket, så jag undrar hur dem ska hinna med allt. Eller det kanske inte är meningen?
 
...sen har jag också tittat lite på : Zoo, Shadowhunters, Supernatural & Buffy the vampire slayer!
 
Vad har du gjort i helgen?
 
bild/image source 1 / 2 / 3 / 4 / 5
2 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: buffy the vampire slayer, shadowhunters, supernatural, teen wolf, the defenders, zoo netflix
#1 - - Lillemmish- mode - inspo :

teen wolf har jag fun derat att kolla men kollar just nu på serie bones! =)

ha en bra dag
kram

#2 - - Hemma Hos Felicia:

såg att det dykt upp så många nya serier på netflix!!! Ah, så taggad! :)

Svar: Alltid lika kul när det händer tycker jag :)
kristin hedqvist