Farang avsnitt 1

Igår hade Farang premiär,  den gick först att se på C more. Nu har den äntligen kommit till Tv4, självklart fick jag lov att kolla in denna serie och se om det är något att följa. Var den bra då? Fortsätt att läsa så får ni se själva:)
 
Farang handlar kort och gott om Rickard och Thyra. Far och dotter som inte har sett varandra på många år, som hittar tillbaka till varandra genom de kriminella gatorna i ett varmt Thailand.
Thyra åker till Thailand för att hitta sin pappa, så börjar serien. Hon stöter genast på lite problem när Rickard inte verkar vilja träffa henne. Vilken pappa va? Han verkar ha en strulig bakgrund, mer än så vet man inte om honom än. Kanske om man får vet mer om hans bakgrund, kanske det kommer fram varför han inte verkar vilja ha något med sin dotter att göra?
På väg till hotellet där hennes pappa befinner sig träffar hon en kille, Fabian, som först verkar vara en rätt så okej kille. Men såklart är han inte direkt det utan försöker smuggla droger med hjälp av helt ovetande tjejer som han raggar upp och sedan ber ta med en väska som är hans till Sverige.
Rickard får nys om detta och förstör för honom så att resväskan inte tar sig till Sverige. Jag antar att det är det här som serien kommer att handla om. Jag gillar handlingen och kommer fortsätta att kolla! Jag vill veta mer om Thyra, Rickard och Fabian.
#1 - - Lillemmish- mode - inspo :

ha en fin torsdag

kram

#2 - - lars:

Hej
Ja FARANG är en bra spännande serie. Jag har sett den i Cmore. Alla 8 avsnitten. Mer ska jag inte avslöja. Fortsätt följa serien