American Assassin

- En ny film med Dylan O´brien! - verkar ju vara en rätt så hyfsad bra film, men hur många tror ni kommer kolla på den bara för att Dylan O´brien är med i den ;) ?
I alla fall, jag gillar Dylan, han har gjort några bra filmer. Men framför allt så gillade jag honom i Teen wolf, så det ska bli intressant att se om han klarar av en sådan här film, för i den här filmen har han verkligen vuxit upp! En sista notering, någon mer än jag som tycker han är snygg i skägg?
4 kommentarer publicerat i Filmer
Taggar: american assassin, dylan o´brien
#1 - - A M:

Vaaaaa, denna har jag missat! Jag älskar ju Dylan!!
Hoppas du hade en fin påsk! Kram <3

#2 - - Felicia:

verkar bra.

#3 - - Elsa:

Verkar ganska bra faktiskt! Plus, älskar Michael Keaton.

#4 - - Saras serieblogg:

Jag började titta på trailern på grund av Dylan men wow, handlingen verkar väldigt spännande och bra :) Den här måste jag se!