13 reasons why

Jag tänkte börja den här måndagen med att tipsa om en Netflix serie som heter 13 reasons why.
 
 
Den hade premiär i fredags och jag har redan hunnit titta på 9 avsnitt, det säger en hel del att jag verkligen gillar den här serien. Jag trodde den inte skulle vara så här bra, men där hade jag verkligen fel, det är en fantastisk serie även fast den tar upp ett väldigt känslofyllt ämne.
Du borde verkligen kolla på den här serien, den har fått väldigt bra betyg på IMDb 9.1/10. Jag tror jag älskar alla karaktärer på något vis - man kan lugnt säga att dem verkligen hittade rätt skådespelare till den här serien helt enkelt.
 
Ni som har ni tittat på den här serien själv, vad tycker ni?
#1 - - Serievärlden:

Är på avsnitt fem just nu och tycker den är jättebra!! :D Jag kommer antagligen se klart hela säsongen idag ;)

Svar: Vad kul, om jag hade tid skulle jag har gjort samma sak!
kristin hedqvist

#2 - - Lena:

Kollade på första avsnittet och älskade den ska försöka dra ut på karamellen och se en gång i veckan om jag kan hålla mig hahahah

Svar: haha, lycka till säger jag bara :)
kristin hedqvist