BOKAT

I helgen ska jag äntligen få se på Bridget Jones baby, jag har alltid varit ett stort Bridget Jones fan, har läst böckerna och tittat på filmerna minst 2 ggr. Så den här filmen har jag verkligen sett fram emot. Jag älskar verkligen humorn, hennes vänner men framför allt Mark Darcy. Jag hoppas det blir dem två igen, MEN jag måste nämna Bridgets nya kärleksintresse, Jack som är spelad av Patrick Dempsey (grey's anantomy) MUMS säger jag bara :)
Bild/image source bild 1 / bild 2
 
2 kommentarer publicerat i Filmer
Taggar: bridget jones, bridget jones baby, mark darcy
#1 - - Katrine Larsson:

Håller med dig, det måste bli hon och Mark igen. Känns som att känslan man fick av de två första filmerna försvinner lite om hon väljer den andra mannen.

#2 - - Angelica:

Jag ser också fram emot att se den filmen, men den nya killen behöver man inte bli tvingad o titta på direkt haha (;