Mina tankar

Luke Cage hade ju premiär i fredags, så nu har jag hunnit kollat igenom nästan hälften av de 13 avsnitten som finns tillgängliga. Och vad är mina tankar om serien än så länge? Ni som har sett Jessica Jones vet att vi föst träffade honom i den serien, men som sagt har han fått sin egna lilla show, och han gör det så bra. Trodde inte jag skulle fastna så mycket som jag gjorde. Men fel hade jag, jag har verkligen fattat tyckte för den här serien, och speciellt han som spelar Luke, han gör det så bra, han ÄR helt enkelt Luke Cage. Tror man inte skulle hitta någon bättre skådespelare för den rollen faktiskt! Kommer jag fortsätta att kolla på den här serien? SJÄLVKLART! Den här serien kommer definitivt hamna på min serie lista över serier jag kollar på! IMDb 8,6/10
Bild/image source 1 / 2 
#1 - - Katrine Larsson:

Roligt att du tycker den var bra, har också tänkt att se den här serien snart. :)

#2 - - seriereflektioner.blogg.se:

Vad kul att du fattat tycke för den här serien! Jag gillar inte direkt Marvel-serier, men det är tur att det finns folk som kollar och kan rapportera betyg till oss andra :D