Fantastic beasts

Igår var jag som sagt på bio och såg på Fantastic beast and where to find them - och vilken film det var alltså. Jag hade höga förväntningar eftersom den tillhör Harry potter världen och då förväntar man sig nästan att den ska vara bra (efter som jag är ett stort fan av Harry potter filmerna bland annat), och den var verkligen det också. Jag rekommenderar er verkligen att gå på den filmen! Den hade verkligen allt, magin (såklart), special effekterna, humorn och kemin mellan skådespelarna var verkligen bra. Sen måste jag nämna alla 'fantastiska vidunder' som Newt hade i sin väska, vilka varelsen alltså! Dem valde verkligen rätt skådespelare till rollen som Newt Scamander, så från och med nu är Eddie Redmayne min nya favorit skådespelare! Det är verkligen något speciellt med honom! Måste dock nämna att jag inte hade en aning om att Johnny Depp skulle vara med i filmen, visste ni det? 
Bild/image source 1 / 2
 
2 kommentarer publicerat i Filmer
Taggar: eddie redmayne, fantastic beasts and where to find them, fantastiska vidunder och var man hittar dem, johnny depp
#1 - - Flisan:

sv: ja den e ju så sjukt bra :D

måste ta och se denna film :D

#2 - - Katrine Larsson:

Dom tog antagligen inte upp att Johnny Depp skulle vara med, då folk hade suttit och väntat på att han skulle dyka upp och man hade antagligen varit "tvungna" att visa någon scen där han var med och det hade ju förstört ganska mycket i filmen.. Det är min teori iaf.