The hunger games : catching fire

AAAAAH! Ni måste bara se på den andra Hunger games filmen, den var så sjukt bra!
 
Som sagt så var jag ju och såg på den igår kväll - och jag måste säga att det var mäktigt, sjukt bra film som verkligen förtjänar allt vad den får. Jag rekomenderar att ni ser den på bio först, vänta verkligen inte tills den kommer ut på DVD, en sådan här filmen måste man faktiskt se på bio för att riktigt förstå hur mäktig den egentligen är. Jag måste nog säga att jag gillar den andra filmen mer än den första! OCH slutet, jag längtar ihjäl mig redan nu tills en fortsättning kommer. Vill veta vad som händer nu!!! Den får i betyg av mig 5 av 5 möjliga.
 
 
#1 - - Natta:

Visst var den?! Och jag känner samma sak, en film man måste se på bio först och jag gillar även tvåan mer nu! :D

#2 - - Jonas:

Då är det Thor och The hunger games: Catching fire som gäller för min del framöver ^^

Svar: Det låter som en bra idé :)
kristin hedqvist