nattuggla eller morgonmänniska

q

Jag kan med säkerhet säga att jag är en nattuggla, så man kan lugnt säga att jag inte gillar att gå upp på morgonen direkt, men när det väl händer så brukar jag alltid titta på Nanny - det är en rolig serie som ni måste kolla på, tyvärr går det så sjukt tidigit, vid 06.00.. inte ofta jag är uppe då ska ni veta! I alla fall, till dagens fråga:

Är du en morgonmänniska eller som mig en nattuggla ?

#1 - - Addie Hero:

Hej!



Tänkte bara tipsa om en tävling jag håller på min blogg just nu. Jag lottar ut TRE stycken "uggle"-ringar och det är enkelt att vara med.



Kolla in om du är intresserad, puss!



http://addiehero.blogg.se/2012/may/tavling-lottar-ut-smycken.html#



Kram Addie

#2 - - Nina:

På vardagar måste jag stiga upp 06.00 och går även upp lika tidigt eller tidigare på helgen. Det är skönt att bara ta det lugnt framför tv:n.