Snowwhite and the Huntsman, klassisk saga i ny mörkare tappning

Den här filmen har jag planerat att gå på i veckor nu, och nu är det inte långt kvar till den stora dagen - jag funderar skarpt på att gå på premiären faktiskt, det är något speciellt med det ! - Eller vad tycker ni ? Först måste jag hitta någon att gå med bara, eller ska man våga och gå själv ? Jag SKA iallafall gå på den här filmen, vare sig jag går själv eller inte!

Skådespelarna i filmen är inte fyskam heller, min favorit Kristen Stewart är ju med och snyggingen Chris Hemsworth får vi inte glömma bort - tillsammans kommer de nog göra den här filmen hur bra som helst !

k



Förhandsboka / köp biljett till Snowwhite and the Huntsman nu!
#1 - - GABBY:

Den ska jag lätt se!

#2 - - J O N S S O N L ♡:

Godmorgon, ska vi göra bloglovinbyte? :)