Filmer jag har sett på / februari

Foto: To all the boys: always and forever. Netflix
 
Cirkeln (rewatch)
To all the boys : always and forever 
Beck - den förlorade sonen 
Miss bala 
 
Mina tankar
 
4 filmer på en månad kanske inte låter som så mycket men 3 utav dessa filmer är nya filmer som jag inte har sett på förut. Det är bra enligt mig för jag har jag alltid haft en förmåga att se om filmer jag redan har sett på. Nu har jag tänkt om och försöker se på nya filmer framför gamla. Av dessa nya filmer är den bästa filmen To all the boys : always and forever. Miss bala kommer inte långt efter men jag kommer nog alltid ha en svag punkt för To all the boys filmerna. Har förövrigt gjort en recension om den filmen som ni kan läsa HÄR.
Den här månaden har jag inte någon sämsta film för jag har genuint tyckt om filmerna jag har sett på. Kanske att Beck filmen inte var det absolut bästa jag har sett men den var klart godkänd.