Vad hände i sommar?

Jag skrev för några inlägg sedan  att jag ville kolla på några filmer nu i sommar, tror ni jag höll det? NEJ!
 
 

Jag hade tänkt kolla på :
 
The Dark Tower
Se om Thor 1 & 2
Thor 3
Captain america (första filmen)
The Greatest Showman
Mordet på orientexpressen
The Maze runner: The Death Cure
Bad moms 2.
 
Men istället blev det dessa. Inte lika många som jag hade tänkt mig, men det blir inte alltid som man tänkt sig!
 
Screm 1-4. Har sett dessa filmer några gånger, men har alltid gillat dem och kollar om dem då och då.
Back to the future 1-3. En till filmserie jag verkligen har fattat tycke för, har sett ett par gånger och tröttnar aldrig!
What happened to monday (recension kommer)
Tomb raider (2018) (recension kommer)
 
#1 - - Lena:

Ibland blir det inte som man tänkt sig men det kan bli riktigt bra ändå :)
Var länge sedan jag såg Back to the Future nu, kanske får göra en omtitt snart! :)