Filmer jag vill se på i sommar

Idag jobbar jag sista dagen innan min semester börjar, och då kommer också min blogg att ta lite semester. Det kommer nog dyka upp något till inlägg, men jag kommer inte att blogga varje dag som jag har gjort förut.
Jag kommer spendera en stor del av min semester i min familj sommarstuga och där finns det inte så bra internet, det enda jag kommer ha tillgång till är min mobils internet.
 

För det mesta ska jag bara ta det lugnt på min semester, jag kommer bland annat se på en del serier men också några filmer som jag har planerat att se på ett bra tag nu. Filmerna nedan vill jag hinna se på innan min semester är över.
 
The Dark Tower
Se om Thor 1 & 2
Thor 3
 

Captain america (första filmen)
The Greatest Showman
Mordet på orientexpressen
The Maze runner: The Death Cure
Bad moms 2
 
#1 - - Flisan:

sv: blev besviken på den andra säsongen :/

bara sätt två filmer av dem hehe :P

#2 - - Dixi Wonderland:

Jag har sett alla filmerna förutom The greatest show man och bad moms 2 :P