Recension : Hjem til jul 2

 
Hjem til jul 2 
 
Nu får vi äntligen veta vem som stod utanför Johannes dörr, men är det verkligen den hon slutar upp med? Ett år går, hon är nykär men dagen går sakta men säkert tillbaka till det vanliga. Har Johanne verkligen gjort rätt, har hon hittat den rätte?
 
 
Foto: netflix 
 
 
Det här är verkligen en mysig serie, som pågår under julen, vilket gör det nästan ännu mysigare. Johanne är lika underhållande som vanligt med vänner som man inte kan låta bli att gilla. Nya som gamla.
Den här gången fick vi 6 avsnitt á 30 minuter. Kanske lite väl kort säsong för jag han inte ens blinka innan allt var över. Några till avsnitt hade varit bra för att knyta ihop säcken lite mer. För slutet... kom lite väl plötsligt tycker jag? Jag hoppas verkligen det blir en fortsättning så vi får veta mer hur det slutade för Johanne och ... Vill inte avslöja vem det är hon slutar upp med, men jag vill ha mer av dem två som par. 
 
 
 
Foto: netflix
 
Rekommenderar jag serien till er? JA, Hjem til jul är en mysig julserie som handlar om kärlek. Vad mer kan man behöva? Lägg till karaktärer som man verkligen gillar så har ni hittat rätt. Om jag måste jämföra den första säsongen med denna så kanske den inte är lika bra, men den kommer inte långt efter. Jag blev nog mest besviken att säsong 2 var så kort och att allt slutatde lite väl fort.
0 kommentarer publicerat i Recensioner
Taggar: hem till jul 2, hjem til jul 2, home for christmas, netflix serie