en vårlista

Foto: Legends of tomorrow 
 
mitt schema just nu?
Nancy drew, Legends of tomorrow, Roswell new mexico, Magnum P.I. Just nu är det inte fler är dessa, och snart kommer schemat ändras ännu mer då vissa säsonger snart är slut.
 
Mest besatt av just nu?
Av alla de serier jag kollar på  veckosvis så är det ingen som gör mig särskilt besatt. En serie som jag tittar på rätt så mycket just nu är How I met your mother, den serien går inte att tröttna på hur många gånger man än kollar på den! 
 
Foto: How I met your mother 
 
På din att-se?
Öh, vad ska jag börja? Finns alltid någon serie som jag vill se på, men just nu försöker jag lägga allt fokus på de serier jag kollar på, för just nu kollar jag på några serier...
 
Klassisk vårtv?
Vet inte om det finns någon klassisk vårtv man borde kolla på... eller?
 
Tv-serier du saknar just nu
Legacies. Tycker det är lite smått irriterande att serien fick lägga ner sin säsong tidigare än det var tänkt, för jag vill så gärna veta vad som händer med Landon och Hope!
 
Foto:Legacies
 
Något som gör dig besviken
Jag kan inte låta bli att bli lite besviken över alla serier som får kortare säsonger pga covid-19, men förhoppningsvis kommer allt igång snart igen!
 
Tittar du mer eller mindre på tv under våren?
Det är som vanligt under våren, allt puttrar på som vanligt (typ) och jag har mina serier, nya som gamla att titta på. Den tiden på året jag tittar minst på tv serier är nog på sommaren faktiskt.
 
Tre tips på tv-serier till andra
1. The stranger. Finns på netflix, inte för lång serie som handlar om en man och hans försvunna fru.
2. Locke & Key. En till serie på netflix som jag verkligen har fattat tycke för, den är speciell på ett mycket bra sätt. Kul att den får en till säsong också!
3. Manifest. Har du inte sett på denna serie tycker jag verkligen du ska ge den en chans, den har verkligen en intressant handling som får en att vilja veta mer.