Vilka kommer tillbaka?

Nu händer det igen, månaden där många tv-seriers öde avgörs. vilka kommer få nytt förtroende och vilka kommer att läggas ned? Jag tänker inte ta upp alla serier som blir förnyade/nedlagda utan ta upp de som intreserar mig. + några helt nya serier som har premiär 2019/2020.
 
Supernatual Foto: CW/Dean Buscher
 
Nedlagda serier :
Blindspot (kommer få en sista avslutande säsong)
Lethal weapon
Splitting up together
The passage
Arrow (kommer få en sista avslutande säsong)
Criminal minds (kommer få en sista avslutande säsong)
Supernatural (kommer få en sista avslutande säsong)
The gifted
Shadowhunters
 
Förnyade serier:
American housewifes
How to get away with murder
Agents of shield
The good doctor
 
Helt nya serier:
Batwoman
Lincoln
Katy Keene
Nancy drew
Zoey’s Extraordinary Playlist
 
Agents of shield foto:Jennifer Clasen/ABC
 
Mina tankar
Jag förstod nästan att Lethal weapon inte skulle bli förnyad, tycker den serien från start har stött på hinder och när Damon Wayans inte ville vara med mer så kunde dem nog inte fortsätta, och det förstår jag. Supernatural kommer jag att sakna när allt är över, den serien har verkligen betytt så mycket för mig, tråkigt men ändå kanske dags, sluta vi 15 säsonger är  väll ändå okej? Några nya serier som jag vill kolla på är Katy Keene och Nancy Drew, tycker de två låter mest intressant just nu. En bubblare är nog Lincoln, tror den också kan bli en riktigt brar serie.
#1 - - Anonym:

Spännande! :)

#2 - - Lena :

Så nyfiken på Nancy Drew, såg att trailern kommit ut nu men har ännu inte hunnit se den

#3 - - Lena :

Så nyfiken på Nancy Drew, såg att trailern kommit ut nu men har ännu inte hunnit se den