recap #12 v.51

✍ Lite senare än vanligt men det har ju sina anledningar, jag menar såklart julen. Jag har varit ledig och inte haft någon lust att blogga. Men nu är jag tillfälligt tillbaka med v.51 Recap. Årets sista, men jag kommer tillbaka med mina sammanfattningar nästa år. Var så säker!

 
Nancy drew 1x05
Jag vill så gärna tycka om den här serien, men jag kan inte släppa det här med det övernaturliga, alltså spöken. Tycker inte dem passar in här. Så när George blev besatt av ett spöke så blev jag mest uttråkad. Men jag ger inte upp och kommer nog fortsätta se klar på den här serien.
 
His dark materials 1x07
Lyra har verkligen en förmåga att prata sig ur svåra situationer, det är verkligen något speciellt med henne precis som alla andra säger i serien. Undra vad som gör henne så speciell? Hur ser hennes framtid ut? Nu är det ett avsnitt kvar innan säsongen är över och det ser jag verkligen fram emot.
 
Magnum P.I 2x11
Magnum har verkligen bra vänner som kommer och räddar honom när han hamnar i trubbel. Undra vem den där Ivan är och varför han är ute efter Magnum? Det känns som allt inte är över än, så vi kommer säkert få se honom i flera avsnitt.
 
Foto:HBO