To the end

 
✍ Det är inte långt kvar nu, 7 dagar om man är mer exakt. Då får vi denna trailer, egentligen kan man väll inte säga det då den inte innehåller särskilt många nya scener. Men vi får en återblick på vad som har varit innan denna film.
 
Det känns verkligen som ett avslut på en väldigt lång historia. Kommer dem att slå Tanos, kommer deras vänner tillbaka. Kommer någon annan att dö istället? 
Frågorna är många just nu, jag vill att hjältarna ska få sitt lyckliga slut men jag kan inte låta bli att tänka på att det inte kommer att hända. Om det blir ett mindra bra slut på Avengers kommer jag vara nöjd? Jag har och kommer alltid att älska lyckliga slut, så jag hoppas innerligt på att våra hjältar kommer få det slut dem förtjänar! 
#1 - - Anonym:

Alltså så taggad!!

#2 - - Sarah:

Så spännande det låter :)

#3 - - Emma Engström:

Denna har jag inte hört om förut, spännande! :D <3