Serier jag vill kolla på i sommar

 
Förra året hade jag tre "maratonprojekt" eller ja, tre serier som jag ville kolla på helt enkelt. Han bara med två av tre, så det är väll ändå godkänt. I år hade jag också tänkt att några projekt. Kanske inte alla maratonprojekt. Men det finns några serier som jag inte har haft tid (eller lust) att kolla på som jag vill ge en chans nu i sommar. Så i år tänkte jag fokusera på dessa serier:
 
1. Säsong 6 & 7 av Medium. Har bara två säsonger kvar och jag kan tänka mig att det är det projekt som jag vill klara av först.
 
2. Se klart på säsong 12 av Supernatural. Det har tagit mig ett tag att kolla igenom den här säsongen, och det beror mest på att jag inte vill att den ska ta slut, för den 13:e säsongen har inte kommit ut på DVD än.
 

3. Outlander. Jag har börjat, jag har slutat kolla. Har tänkt fortsätta se på den här serien så många gånger nu, men det har aldrig blivit av. Så det kanske är dags att ta tag i det nu!
 
4. Riverdale. Andra delen av säsong 1 + hela andra säsongen. Finns en del att ta igen, men som sagt har jag inte riktigt haft tid med den här serien.  
 
5 Orphan Black. Sista säsongen. Vet faktiskt inte varför jag inte kollade klart på den säsongen, för jag har alltid älskat den här serien!
 
#1 - - Dixi Wonderland:

Älskar Supernatural :D

Svar: Jag med !
kristin hedqvist