Vad jag tycker om första säsongen av Cloak & Dagger

Cloak & Dagger säsong 1
 
 
 
Vad tycker jag om första säsongen
 
Det här var verkligen en bra första säsong, lite annorlunda än vad jag är van med men fortfarande bra. Gillar hur Tandys och Tyrones relation utvecklades genom säsongen och hur den nu kan fortsätta utvecklas i nästkommande säsonger, tror verkligen på att de två kan få något bra tillsammans. Annars så gillar jag handlingen, den var inte förutsägbar utan överraskade mig flera gånger.
Tandy är inte alltid lika lätt att tycka om i alla lägen men man förstår henne bättre och bättre genom säsongen, jag antar att man kan säga att man lär känna henne bättre och allt som har hänt henne. I början tyckte jag har Tyrone var lite mesig, trots allt som fanns inuti honom så gjorde han inget åt det. Men han utvecklades också till någon som man verkligen respekterar. Han kompletterar verkligen Tandy perfekt!
 
 
Det bästa/sämsta med säsongen
 
Gillar relationen mellan Tandy och Tyrone, dem har verkligen bra kemi mellan varandra, det + handlingen gillade jag mest men den här säsongen. Sen så tror jag att jag inte har något som jag tycker är dåligt med den här säsongen.
 
 
Inför nästa säsong
 
Jag hoppas Tandy och Tyrones relation fortsätter att utvecklas, hur vet jag inte men bara den utvecklas till något ännu bättre. Vill också veta vad som hände med O´Reilly som hjälpte Tyrone och Tandy i serien. Hon verkade ha förändrats sen hon blev i knuffad i vattnet av Connors?