En höstlista

 
mitt schema just nu?
Det som göms i snö. Det är den enda nya serien jag tittar på just nu. Istället kollar jag på andra som inte är nya, bland annat The fosters, The blacklist, Orphan black, Grimm & Supergirl.
 
Mest besatt av just nu?
Jag tittar inte på någon serie som är ny, men just nu är jag nog lite extra besatt av The fosters. Tycker så mycket om den!
 
På din att-se?
Den är som vanligt lång, men några nya serier som har dykt upp i den listan är : Roswell, new mexico, Charmed & Legacies. Sen finns det såklart nya tv-serier jag vill kolla på, men jag har inte riktigt bestämt mig för vilka jag ska kolla på ännu.
 
Klassisk hösttv?
Egentligen finns det väll ingen speciell film att kolla på hösten, men alla filmer blir lite extra mysiga när man har lite tända ljus en mörk höstkväll. Jag antar dock att halloween filmer ingår här och då tycker jag att man ska kolla på Halloween/Alla Helgons Blodiga Natt. Det kommer ut en ny Halloween film som har premiär 19 oktober.
 
  
Tv-serier du saknar just nu
Timeless. Tycker så mycket om den serien, tråkigt att den inte fick nytt förtroende!
 
Något som gör dig besviken
Jag är faktiskt besviken över att Shadowhunters inte fick en fjärde säsong, VARFÖR?!
 
Tittar du mer eller mindre på tv under hösten?
Jag tittar på mer tv under hösten. Efter sommaren känns det faktiskt okej att maratonkolla serier eller se på gamla filmer man alltid har älskat.
 
Tre tips på tv-serier till andra
The innocents, Sharp objects & Cloak and Dagger.
 
  
Listan är gjord av seriedrottningen
#1 - - Ida - foto & häst:

Så roligt att läsa :D

#2 - - Lena:

Om jag inte minns helt fel skulle Timeless få ett 1-2 timmars avsnitt för att avsluta den helt vilket jag absolut hoppas på!

Svar: Ja, det har du nog rätt i. Hoppas verkligen att det kommer att hända!
kristin hedqvist