Sammanfattning v.17

Lethal weapon 2x19
Jag tycker verkligen att Martin och Molly passar bra ihop, dem kompletterar varandra bra. Tråkigt att Martin hela tiden försöker förstöra det. Roger vart lite rädd där ett tag när han trodde att Trish var gravid, och hela grejen med Rianne, haha! Tråkigt var det ju när det visade sig att grannens fru var den som gravid och det avslöjades att hon hade varit otrogen!
 
Timeless 3x05
Lucy är verkligen så accepterande med allt som händer mellan Wyatt och Jessica. Som hon övertalade Jessica att stanna med Wyatt, det skulle inte många göra. Vet inte hur jag ska känna, passar dem två verkligen ihop? För jag börjar shippa Lucy och Flynn också... tycker dem också passar bra ihop. Överlag var det väll ett helt okej avsnitt, men ibland fokuserar dem lite väl mycket på relationer och inte på det historiska, det kan dem ha lite mer av tycker jag.
 
Shadowhunters 3x05
Jace misstänker att det är något fel med Simons nya rumskompis och det visar sig tillslut att han har rätt. Han är en varulv som har blivit ditskickad för att hjälpa Simon. Isabelle är på dejt, vet inte riktigt vad jag tycker om honom än. Jag tycker hon passar bättre ihop med Raphael så.... Sen det hemskaste med det här avsnittet. När Jace fick i sig den där kärleksdrycken (anti-kärleksdryck) och slutade att älska Clary...
 
Lucifer 3x20
I det här avsnittet började Lucifer verkligen tappa det, helt och hållet! Allt han går igenom just nu, med Chloe och Pierce. Det tar hårt på honom. Men det jag gillade minst med det här avsnittet måste ändå vara när det visade sig att Maze låg bakom allt som hände Lucifer. Han trodde nämligen att han gick i sömnen (typ) och gjorde konstiga saker. Men det var bara Maze... sen det där i slutet, har Pierces märke verkligen försvunnit?