Fredag

Den här dagen/kvällen kommer nog bli riktigt bra tror jag. För idag är nämligen Riverdale tillbaka efter sitt lilla uppehåll dem har haft. Så ett avsnitt ska jag allt se ikväll. Sen har Netflix premiär för en serie som jag vill kolla på, 13 reasons why, heter den och vad jag har sett så ser den serien väldigt lovande ut. Så den ska jag definitivt kolla på idag.
#1 - - Emelie Karlsson:

13 reasons why är så bra hittills!!!

Svar: Ja, den är verkligen hur bra som helst, har redan hunnit se 9 avsnitt!
kristin hedqvist

#2 - - Lena:

Min plan var att se Riverdale och läsa men fortsatte mig bullet journal istället och fastnade haha

#3 - - Katta:

Jag vill jätte gärna se 13 reasons why, var den bra? :D

Svar: Ja, den är jätte bra. Så den serien rekommenderar jag varmt! :)
kristin hedqvist