Serier som har premiär i januari

 
A Discovery of witches säsong 2
Nu kan man äntligen se på A discovery of witches igen, som jag har längtat efter den här säsongen. Det kanske har blivit lite för länge mellan säsongerna, för det var vissa personer jag inte riktigt kom ihåg. Så om du vill se på serien själv så hittar du hela säsong 2 på Hbo nordic. Någon mer än jag som har sett fram emot den nya säsongen?
 
 
 
Foto: The CW
Legacies säsong 3 
Den 21 januari, då är det dags igen för en ny säsong. Trodde aldrig när jag först började kolla på Legacies att den skulle bli så populär som den är idag. Jag ser i alla fall fram emot den här säsongen. För man har ju fortfarande säsongavslutningen av säsong 2 färskt i minnet. Jag undrar verkligen vad som kommer att hända med Hope och Landon?!
 
 
 
Foto:Marvel Studios
Wandavision säsong 1
Jag blir allt mer sugen på att skaffa Disney+ efter att ha sett på trailern till denna serie. Den verkar så bra, verkligen en serie jag skulle uppskatta. Den har premiär 15 januari på Disney+. Kommer du ge Wandavision en chans?
 
 
 
 
Fate: The winx saga säsong 1
22 januari. Då har den här serien premiär på Netflix. Jag har nyss tittat på trailern och jag tycker det ser lovande ut. Men man ska inte alltid lita på bara en trailern, för ibland är ju den bättre än själva serien är. Jag ska nog i alla fall ge serien en chans. Kommer säkert att skriva om den på något sätt efter att den har haft premiär.
0 kommentarer publicerat i Serier
Taggar: a discovery of witches, disney+, fate the winx saga, hbo, hbo nordic, legacies, netflix serie, wandavision